کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
آشنایی:
خدمات: مجهز به نرم افزار شناختی Captain'sLog، کاردرمانی شناختی، کاردرمانی اختلالات پردازش و یکپارچگی حسی، نرم افزار تست CANTAB برای ارزیابی عملکردهای شناختی مختلف، مجهز به نرم افزار تست IVA2 برای ارزیابی توجه، کاردرمانی ارتوپدی دست، بیوفیدبک عضلانی، مجهز به اتاق حسی
مسئول کلینیک: دکتر محمد هدایت جو ⚫️ کارشناس ارشد کاردرمانی ⚫️ دکترای تخصصی علوم اعصاب شناختی گفتاردرمانگر: ⚫️ خانم زهرا سادات کریمی ⚫️ برای پذیرش و تشکیل پرونده قبل از مراجعه حضوری حتما تماس بگیرند.
آدرس: قم، خیابان کیوانفر، بین کوچه یک و سه، جنب بانک ملی، کلینیک کاردرمانی باران
شماره تماس پذیرش: 02536618367
لینک‌ها:
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران متخصص  در شهر قم است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن نگاه شما
فرستادن دیدگاه
شما در این پیج، توانایی آشنایی با برنامه حضور پزشک، شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس کانال تلگرام، آدرس مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، اینستاگرام و دیگر راه‌های تماس با کاردرمانی و گفتاردرمانی باران را خواهید داشت.
در راستای با خبر شدن از هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، بیوگرافی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
لطفا پیش از دیدار با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
دامنه‌های دیگر کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دیجی دکتر کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دکترفارسی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دکتر ماهر
موتور جست‌وجوی کلیک دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger