کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
آشنایی:
خدمات: کاردرمانی جسمی حرکتی، بیوفیدبک عضلانی، کاردرمانی شناختی، مجهز به نرم افزار شناختی Captain'sLog، نرم افزار تست CANTAB برای ارزیابی عملکردهای شناختی مختلف، نوروفیدبک، مجهز به نرم افزار تست IVA2 برای ارزیابی توجه، کاردرمانی ارتوپدی دست
مسئول کلینیک: دکتر محمد هدایت جو ⚫️ کارشناس ارشد کاردرمانی ⚫️ دکترای تخصصی علوم اعصاب شناختی گفتاردرمانگر: ⚫️ خانم زهرا سادات کریمی ⚫️ برای پذیرش و تشکیل پرونده قبل از مراجعه حضوری حتما تماس بگیرند.
نشانی: قم، خیابان کیوانفر، بین کوچه یک و سه، جنب بانک ملی، کلینیک کاردرمانی باران
شماره تماس پذیرش: 02536618367
لینک‌ها:
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی باران متخصص  در شهر قم است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
نگاه شما
ثبت پیام
به منظور با خبر شدن از نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، ساعت کاری، رزومه کاردرمانی و گفتاردرمانی باران با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این جا، دسترسی به برنامه حضور پزشک، شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب، نوبت دهی اینترنتی، نشانی اینستاگرام، آدرس تلگرام و دیگر راه‌های تماس با کاردرمانی و گفتاردرمانی باران را خواهید داشت.
پیش از دیدار با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
نمایه‌های کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در پجشگی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دکترفارسی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در کال پزشک
موتور جست‌وجوی کلیک دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger