گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
آشنایی:
خدمات: مشاوره کودک، بازی درمانی، تست هوش، کاردرمانی ذهنی، غربالگری رشد، کاردرمانی جسمی، گفتاردرمانی
⚫️ این مجموعه خدمات جامع توانبخشی شامل کاردرمانی ذهنی و جسمی، گفتاردرمانی، بازی درمانی، توانبخشی شناختی، روانشناسی کودک و نوجوان، آموزش شناختی، مشاوره توانبخشی، توانبخشی تخصصی دست و … را در دستور کار خود قرار داد. اکنون مراجعان این مرکز از سراسر کشور برای دریافت خدمات یا تحت نظر کارشناسان این مرکز از خدمات آن استفاده می‌کنند. همچنین ساکنان شهرهای رباط کریم، پرند، مامونیه، زرندیه، پرندک، وحیدیه و سایر شهرهای نزدیک به شهر پرند به صورت مستقیم و پیوسته از خدمات این مرکز بهره‌مند می‌شوند.
نشانی: تهران، پرند، خیابان ستاره، روبروی پیش دبستانی ارکیده، پلاک 18 مرکز توانبخشی رویش پرند
شماره تماس پذیرش: 02156793454
شماره تلفن پذیرش: 02156217446
لینک‌ها: مرکز رویش، تلگرام، اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند متخصص  در شهر پرند است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
کامنت شما
ثبت پیام
برای آگاهی از ساعت کاری، هزینه ویزیت، کارنامه، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
خواهش می‌شود قبل از مراجعه حضوری با شماره نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این جا، توانایی آشنایی با تلگرام، آدرس مطب، پیج اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، شماره تلفن مطب، روزهای حضور دکتر، نوبت دهی اینترنتی و دیگر راه‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند را دارید.
گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند در دکترفارسی گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند در سرچ دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند در دکتر ماهر
موتور جست‌وجوی کلیک دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger