مرکز کودکان ارمغان
فوق تخصص: کودکان
مرکز کودکان ارمغان
تگ لاین: فوق تخصص: کودکان
زمینه‌های کاری: پزشکان
کودکان از تمام گروههای سنی بیشتر نیازمند توجه و مراقبت هستند و در این میان بهداشت، پیشگیری از بروز بیماریها، درمان و در برخی موارد بازتوانی در کوتاهترین زمان و به بهترین شیوه لازم است. موسسه ارمغان سلامت، متشکل از پزشکان متعهد با رویکرد ارائه خدمات متمایز و ویژه به فرزندان همشهریان غرب تهران اقدام به تاسیس درمانگاه مختص کودکان با رویکرد سه گانه پیشگیری، درمان و توانبخشی در سطوح تخصصی و فوق تخصصی و همچنین آموزش مادران و خانواده های محترم در خصوص بهداشت و بیماریهای کودکان نموده است. درمانگاه ارمغان سلامت اولین قدم این موسسه در راستای هدف والای خدمت رسانی در حوزه سلامت کودکان است و امیدوار است در آینده نزدیک امکان خدمت رسانی در سطوح کاملتری را داشته باشد
آدرس: تهران، جنت آباد جنوبی، بلوار لاله غربی، نبش کوچه ابراهیمی، پلاک 24
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02144433512
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02144433516
لینک‌ها:
هم‌رسانی با دوستان
ساعت کاری مرکز کودکان ارمغان
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
تجربه شما
ثبت کامنت
لطفا پیش از دیدار با شماره گفته‌شده، هماهنگی کنید.
در این برگه، توانایی آشنایی با اینستاگرام، شماره مطب، نوبت دهی اینترنتی، آدرس مطب، کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، روزهای کاری دکتر و دیگر راه‌های تماس با مرکز کودکان ارمغان را خواهید داشت.
در راستای مطلع شدن از نوبت گرفتن از، بیوگرافی، هزینه ویزیت، ساعت کاری مرکز کودکان ارمغان با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( نارمک ) مرکز تخصصی گفتاردرمانی روزبه رضایی مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( دماوند ) مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( تهرانپارس ) مرکز تخصصی آموزشی درمانی کودک کم شنوا پژواک مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( قنات کوثر )
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر بنفشه احمدی دکتر داوود مطهری زاد دکتر پرستو خیراندیش دکتر رضا عزیزپورمیدانی دکتر ترانه تقوی گفتاردرمانی و کاردرمانی امید شرق
مرکز کودکان ارمغان در دیگر وب‌سایت‌ها
مرکز کودکان ارمغان در آنلاین دکتر مرکز کودکان ارمغان در کال دکتر مرکز کودکان ارمغان در پجشگی
موتور جست‌وجوی کلیک دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger