کاردرمانی کوشا
کاردرمانی کوشا
آشنایی:
زمینه‌های کاری: بازی درمانی، کاردرمانی جسمی، موسیقی درمانی، کاردرمانی ذهنی، کاردرمانی مبتنی بر پردازشگر هوشمند، مشاوره ویژه فرزند پروری
کاردرمانی کوشا با بیش از یک دهه سابقه درخشان در حوزه توانمندسازی کودکان و نوجوانان و با کادری مجرب این آمادگی را دارد که برای کمک به رفع اشکالات جسمی، ذهنی، درکی، حرکتی، رفتاری و ارتباطی کودکان و نیز تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات فرزندان شما، همراه و مشاور شما باشد. همکاران ما در این کلینیک سعی دارند با استفاده از علوم روز توانبخشی و کاردرمانی، گامهای اساسی در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان بردارند.
آدرس: تهران، خیابان اسدآبادی، (یوسف آباد)، ابتدای خیابان چهارم، پلاک 3
شماره تلفن نوبت دهی: 02188919230
شماره تماس نوبت دهی: 02188953676
لینک‌ها: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی کاردرمانی کوشا متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی کاردرمانی کوشا
ساعت کاری کاردرمانی کوشا
« هفته پیش
هفته پس »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن تجربه شما
ثبت دیدگاه
لطفا پیش از مراجعه با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
به منظور آگاهی از ساعت کاری، رزومه، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از کاردرمانی کوشا با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در این نمایه، دسترسی به روزهای کاری دکتر، شماره تلفن مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، اینستاگرام، آدرس مطب، تلگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر و دیگر راه‌های تماس با کاردرمانی کوشا را خواهید داشت.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
مرکز گفتار درمانی، کاردرمانی، استروبوسکوپی و‌ نوروفیدبک شهران مرکز گفتار درمانی، کاردرمانی، استروبوسکوپی و‌ نوروفیدبک تجریش مرکز گفتار درمانی، کاردرمانی، استروبوسکوپی و‌ نوروفیدبک جنت آباد گفتاردرمانی و کاردرمانی امید شرق( نارمک ) کلینیک توانبخشی مسیحا(هفت حوض) توانبخشی حس خوب ( صادقیه )
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر محمدرضا رفیعی دولت آبادی دکتر یونس قاسمی طالب بدری دکتر فاطمه عظیمی سغین دکتر کبری شیاسی ارانی دکتر سیدحسن جعفریان شهری
نمایه‌های کاردرمانی کوشا
کاردرمانی کوشا در دیجی دکتر کاردرمانی کوشا در دکتر بیگ کاردرمانی کوشا در پجشگی
موتور جست‌وجوی کلیک دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger