کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا
کاردرمانی و گفتاردرمانی
کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا
آشنایی: کاردرمانی و گفتاردرمانی
خدمات: کم توانی ذهنی، اختلالات یادگیری، اختلالات بلع، آفازی، مشکلات توجه و تمرکز، ارائه خدمات کاردرمانی در منزل، درمان لکنت، ضایعات نخاعی، کاردرمانی جسمی، اتیسم، اختلالات یادگیری، مشکلات حرکتی، کاردرمانی ذهنی، شکاف کام و لب، کودکان با عقب ماندگی ذهنی و سندروم داون، بیش فعالی، اتیسم، سکته مغزی
⚫️ هیمن خسروی: کارشناس ارشد حرکات اصلاحی و کارشناس کاردرمانی امیر قربان زاده دیز: گفتاردرمانگر ⚫️ مرکز امید فردا تحت نظارت سازمان نظام پزشکی با متخصصین مجرب آماده ارائه خدمات کاردرمانی به مراجعین می باشد.
نشانی: البرز، کرج، طالقانی جنوبی، بعد از چهارراه هفت تیر، کوچه فدائی، ساختمان ثامن، طبقه 4، واحد 8
شماره تماس پذیرش: 09121932962
شماره تماس پذیرش: 02632776081
پیوندها: اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا متخصص کاردرمانی و گفتاردرمانی در شهر کرج است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
لوکیشن کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن تجربه شما
ثبت دیدگاه
در این پروفایل، دسترسی به نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، روزهای حضور دکتر، آدرس تلگرام، نشانی اینستاگرام، شماره تلفن مطب و دیگر راه‌های ارتباط با کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا را دارید.
خواهش می‌شود قبل از دیدار با شماره گفته‌شده، هماهنگی کنید.
به منظور با خبر شدن از کارنامه، هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
ناحیه‌ها
کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا (خیابان طالقانی جنوبی)
کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا در اینترنت
کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا در پجشگی کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا در دکتر بلد کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا در کال دکتر
موتور جست‌وجوی کلیک دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger