شنوایی شناسی و سمعک پژواک
مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک
شنوایی شناسی و سمعک پژواک
تگ لاین: مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک
خدمات: شنوایی سنجی کودکان، شنوایی سنجی بزرگسالان، شنوایی سنجی بدون سمعک، تجویز و تنظیم سمعک کودکان، شنوایی سنجی ادیومتری بازی، غربالگری شنوایی نوزادان، تست ASSR، شنوایی سنجی با سمعک، تجویز و تنظیم سمعک بزرگسالان، شنوایی سنجی
((پذیرش با تعیین وقت قبلی می باشد)) ⚫️ مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک بعنوان یک مرکز خانواده و کودک کم شنوا با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی استان تهران در خدمت مراجعین محترم می باشد. ⚫️ مرکز پژواک بخش قابل توجهی از فعالیت ها و همکاری های خود را به مراکز کاشت حلزون کشور اختصاص داده و متخصصین این مرکز در تیم کاشت حلزون بیمارستان لقمان حکیم فعالیت دارند. کودکان کم شنوا با کاشت حلزون از بیمارستان های مختلف کشور در این مرکز پذیرش و تحت دریافت خدمات توانبخشی قرار می گیرند.
آدرس: تهران، خیابان دماوند، ایستگاه بی آر تی سبلان، بلوار اشراقی، کوچه امینی، پلاک 63
شماره تماس نوبت دهی: 02177813477
شماره تلفن نوبت دهی: 02144495725
شبکه‌های اجتماعی: مرکز توانبخشی شنوایی گفتار و زبان پژواک، گروه شنوایی پژواک 88، تلگرام، اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی شنوایی شناسی و سمعک پژواک متخصص مرکز توانبخشی شنوایی، گفتار و زبان پژواک در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی شنوایی شناسی و سمعک پژواک
ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک پژواک
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن دیدگاه شما
ارسال پیام
برای آگاهی از کارنامه، هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از شنوایی شناسی و سمعک پژواک با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این برگه، دسترسی به برنامه حضور پزشک، نوبت‌دهی اینترنتی، شماره مطب، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس کانال تلگرام، نشانی اینستاگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با شنوایی شناسی و سمعک پژواک را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه حضوری با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
شنوایی شناسی و سمعک تهران مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( نارمک ) مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( تهرانپارس ) مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( قنات کوثر ) مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( امام حسین ) مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( رسالت )
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر مهدی گلفام دکتر محمدعلی نهایتی دکتر زهرا مطهر دکتر حسینعلی حبیبی نژاد دکتر شیرزاد نصیری دکتر عباس ظفرقندی
دامنه‌های دیگر شنوایی شناسی و سمعک پژواک
شنوایی شناسی و سمعک پژواک در دیجی دکتر شنوایی شناسی و سمعک پژواک در دکتر نزدیک شنوایی شناسی و سمعک پژواک در کال دکتر
موتور جست‌وجوی کلیک دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger